Dnevnik debeluške se naj začne

Končno sem se spravila k pisanju tudi malo manj prijetne strani mojega življenja ... Ja le kaj drugega kot kilogrami bi se lahko skrivalo pod imenom kot je ta ... Ja moje telo potrebuje preobrazbo ... ja že večkrat sem se je neuspešno lotila ... pa je šlo vedno brez uspeha ... Vedno sem poskušala sama pri sebi ... brez zaupnika ... brez pomoči ... vedno sem bila prepričana, da zmorem ,,, in vedno sem obupala in se vrnila na stara pota ...
Življenje me je do danes naučilo, da tako pač ne gre ... telo je utrujeno duša včasih od utrujenosti ne ve kaj bi počale, da bi utrujeno telo napolnila z energijo ... in tako se vzepnjam in padam in spuščam in lebdim ... ja potrebume kotiček kamor se bom lahko zatekla ko bo utruejna duša in ko bo telo potrebovalo motivacijo ... uživam v pisanju ... črke kar letijo izpod mojih prstov ... mogoče lahko še komu pomagam ... mogoče lahko na tej poti naletim na nekoga, ki se mi bo pridružil ... kakorkoli vsakogar, ki bo pripravljen hoditi po tej poti z menoj ga bom zelo vesela ...
A zakaj sem se odločila ... ker sem videla na FB-ju povabilo ... in ker se nočem javno izpostavljat sem se odločila, da tečem vzporedni krog ... in se pomerim z njimi ...

Za objavo svoje današnje slike še nimam poguma ... ampak zagotovo boste tisti tapridni lahko spremljali moj napredek skozi oči fotaparata ... in se veselili z menoj ... za danes približek tega kar sem .. v malo lepšem pakiranju ;)



Zdaj pa akcija, ki se začne pri zbijanju 152-ih kegljev

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje