Načrt

Vsaka stvar potrebuje nek načrt in disciplino ... prav tako je z zbijanjem keglejv ... izbereš neko strategijo, ki ti najbolj laži in nadaljuješ po tej poti ... včasih se smer na poti zalomi ... vendar poti tu ni konec ... pobereš se s kolen in nadaljuješ prav tam kjer se je zalomilo ...
Vas zanima moja strategija ... ja prav zanimiva je ... hehhehe ... vedno kadarkoli sem se lotila zbijanja keglev sem se držala poti, ki so jo ubirali drugi ... kopirala njihove recepte ... in vse usmeritve drugih so bile pri meni že na začetku obsojene na propad ... vedno sem imela pred očmi, da je edina moja rešitev, da se kegljev znebim čez noč ... kako bi bilo to sanjsko, če bi šla zvečer spat in bi se zjutraj zbudila taka kot sem bila nekoč ... z svojimi 70 kg ... a-a tako pa to ne gre ... in vedno sem se obupana zbudila, ko sem ugotovila, da se ni nič zgodilo ...
Tokrat sem si dala čas ... sprijaznila sem se z dejstvom, da je za vsako stvar v življenju dati času čas in potem se zgodi ... Pripravila sem si čisto svoj plan ... in čisto svojo pot ... zbrisala sem iz glave svoje visoko leteče cilje, da MORAM izgubiti v enem mesecu vse kar sem nalagala nase 15 let ...
In tukaj je moj načrt


Ga niste razumeli? ... prav vam ga bom jaz predstavila ... moj cilj ni izgubiti 60 kg v enem mesecu pač pa v 60-ih tednih ... vsak teden je 1 kg čisto dovolj. Mar ne? Se motim? ... Kakorkoli moji tedenski cilji so čisto majčkeni ... dosegljivi ... se pravi, če se bom držala načela mi lahko uspe ... v svoj jedilnik nisem vnesla nobenih novosti ... držim se samo tistega 1 kilograma na teden ... to mi čisto zadošča ... krivulja, ki jo vidite na grafu je samo za primerjavo in vzpodbudo, kako naj bi se plan izpolnjeval ... tudi datum na koncu grafa me ne ne moti ... sega nekam tja v prihodnost ... ampak kaj ko dnevi tako hitro tečejo ... za menoj je že en teden programa ... in malo sem zaradi firbca goljufala in vmes stopila na tehtnico ... vas zanimajo rezultati? ... hihihihih nič ne bo ... bo treba kar do ponedeljka počakat, ko je uradni dan tehtanja ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje