Podrti plani

Ojej, ja že več kot dva meseca je od moje zadnje objave ... ja in tudi graf se je premaknil nazaj na začetno točko ... ampak moja teta trma mi ne dovoli več zajebancije ... nema ... nič ne bo popravljanja od začetka pa ne vem kaj še ... dost je bilo ...
Nič se ne bom zgovarjala, ker je izgovorov vedno poln žep ... kje sem bila in kaj sem počala še sama ne vem ... ampak danes sem spet tu ... pripravljena da nadaljujem kjer sem končala ...
Kako mi gre? ... ja glede na to, da sem skoraj dva meseca zabušavala kar vredu ... včeraj sem šla spet v moj hrib in prisopihala gor brez večjih težav s petminutno zamudo ... ampak to ni tak minus ... sem kar zadovoljna, da je tako ... ja in danes sem celo pretekla svoj prvi kilometer (beri s presledki) ... jeeeeeeeeeee ... res, da je bilo po klancu navzdol vendar ne pozabite, da vagam 150 kil ... si predstavljate tečt to maso ... ko kar odmeva ko vsa teža udari ob tla ... hehehhe ... ja ampk kukrkol je blo fino ... je tak fajn občutek, ko se od teka ustaviš ... sem bila res presenečena sama nad seboj kaj se mi je zgodilo ... se mi je kar Marija pokazala ... jaaaaaaaaaaa ... kako fajn je odkrivat v samoti svoje zmogljivosti ... jeeeeee ...

Zdaj sem se odločila, da si limam sem gor tudi slikce hrane, ki si jo vsak dan z užitkom sama pripravim in še bolj z užitkom sama pojem ... je res njamsi ...

Včeraj zelenjava in dve umešani jajci


Danes pa bučke, gobe in riž ...


Ja pa tole vam moram tud pokazat ... sem mal krsila balkon in si ustvarila tkle ambient, ki strašansko moti taščo, ker ne vidi kaj se dogaja za bambusovim paravanom ... hehheheh ...


Jutri grem pa dalje ... tečt ... jeeeeeeeeeee ... sem vesela kot radio ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje