Pa jih imam ... moje moje

Iiiiiiiiiiiii ... pa jih imam ... ja ... tri mesece sem se trudila s hojo v hrib v kar enih navadnih pohodnih čevljih ... ampak res kar enih ... Že ko sem jih kupila so bili kar eni ... kupljeni so bili na vrat na nos, ker smo šli z najmlajšim sinom in njegovimi prijateljči z vrtca v podzemno jamo ... Ko sem se opogumila za hojo sem pač ponucala tisto kar je bilo na razpolago ... ampak po kar nekaj prehojenih kilometrih se je mojim na horuk kupljenim pohodnim čevljem podplat tako stanjšal, da sem čutila vsak kamenček in tudi blazinice pri prstih so me začele pečt ... Vse skupaj je pomenilo, da je čas, da si umislim nekaj konkretnega in prijaznešega za moje noge ... in danes sem jih šla iskat ... so take divje ... oranžno zelene ... za medvede plašit ... ;)


Hihihhihih ... čist so hudi in čist udobni ... ker sem imela danes neke nujne opravke in je bila vročina neznosna jih nisem sprobala za pohod ... ampak jutri če se malce uhladi zagotovo pridejo na svoj račun ;o) ... komaj čakam ...

Verjamem, da postanemo jaz in moji novi copati neločljivi par ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje