Spopad s prvim vikendom

Hmmmm ja lepo je biti na dieti, ko je človek v službi in pride v vročini ves kuhan domov in komaj spravi vase tistih nekaj žlic ... ampak čisto drugačno stanje je, ko nastopi vikend ... ojej ... vsi komaj čakamo vikend ... jest se pa bojim, da mi bodo v času hujšanja postali odveč ... no ja saj ni tako hudo ... mogoče zdaj, ko je zunaj neznosna vročina in človek nima volje jit nikamor, ker je čisto prevroče ... in potem se prelagam iz kavča na kavč ... hodim na sprehod od kavča do hladilnika in gledam dobrote, ki se nahajajo v hladilniku ...

Po 6ih dneh diete se še vedno upiram in si ne dovolim podleči čarom hrane iz hladilnika ... čakam na svojo večerjo - pohod na hrib ;)

Pa naj vam postrežem še z enim izmed mojih prečudovito obloženim krožnikom ... no pa mi povejte, če ni lep zalogaj ... in potem se še pohvalim, da sem na dieti ...


Tortelini in pečene bučke ... za vse prste poliznit ... mljaski .. jutri pa podobna kombinacija ...

Da pa ne bo vse tako pusto in žalostno, ker bi neki zdajle pojedla, če nebi bila na dieti ... vam pokažem kaj bi zdajle jedla ...

Slikca je iz kulinarike.net s klikom pa prispete do recepta ;)

Mogoče pa ubodem jutri, ko je na sporedu tortica ... hihihihi

Grem počet kaj drugega kot mislit na hrano ... sicer pa itak čez pol ure odpujsam na večerjo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele