Po dolgem času nič novega

Ja po dolgem času nič novega ... ja pa še res je ... kaj naj napišem ... kaj naj rečem ... nimam nič posebnega za povedat ... nič pametnega za napisat ... ja saj vem ... zanima vas kako mi gre ... naj se pohvalim sama pred seboj, ker bere me itak nihče ... ;o) ... res, da nisem spravila iz sebe nobenega dodatnega kilograma in sem obtičala na 146-ih kegljih ... ampak se ne obremenjejujem preveč, ker sem tam OBTIČALA ... zakaj tako velike črke ... zato, ker ponavadi nisem znala niti obtičat ... vedno sem sedela na tisti vsem znani jojo gugalnici shujšaš za 5 in se zrediš za skoraj 10 ... aaaaaaa ... če se to meni zdi uspeh? ... ja ... a zakaj? ... zato ker se zdaj v moji glavi odvija čisto drug film ... v katerem ima še vedno glavno besedo hrana ... le da za razliko od prejšnjega obdobja ... ima glavno besedo predvsem bolj lahko hrana, ki me nasiti ... in imam kljub temu, da sem se najedla ... še vedno občutek lahkosti in odličnega počutja ... prebivalci mojega podkožja so izginili ... občutek, da mi je koža premajhna in da pod mojo kožo živijo grozljive živali, ki bi se na vsak način rade pregrizle izpod moje kože na prosto je zaradi spremenjenega mišljenja predvsem pa prehranjevanja izginil ... počutim se tako svežo ... tako odpočito ... lahko hrani, ki me nasiti delajo v moje želodcu družbo predvsem velike količine vode ... jeeeeeeeeee ... kako je to fajn občutek ... ko ga človek težko opiše z besedami ... to je treba doživeti ... jejejeje ... Verjetno bom iz samega veselja ... poleg tegale odprla še en blog, ki bo namenjen obdobju, ki zdaj nekako vstopa v moje življenje ... moja nova strast, ki je tiho spala v meni in čakala na svoj trenutek ... svojih 5 minut slave, ki pa bodo zagotovo malce daljše kot traja 5 minut ... jejjejje ... No zdaj sem povedala več kot sem sploh na začetku nameravala ... toliko za danes ... me čaka še polno obveznosti ... grem ... papa Poćčutim se razigrano kot deklič, ki izgleda kot izgleda ... pa se s tem ne obremenjuje in s svojo pojavo očara vsakogar ... tudi jaz jo obožujem in kar požiram njeno pozitivno razigrano energijo ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele