Poročilo in motivacija

Včeraj sem se v družbi Jillian in njenih prijateljic spravila v gibanje ... imela sem plan oddelati celih pol ure ... a kaj ko sem dobila družbo in oddelati mi je uspelo samo približno 20 minut ... ja pa že teh 20 minut je bilo dovolj za moje zakrnele mišice, ki jih danes čutim malo nad koleni ;o)
Danes je bila družba kar celo popoldne prisotna in spet ni bilo iz moke kruha. Saj počasi bo ... komaj čakam, da odleze sneg, da lahko odkopitljam po svoje ... Takle motivacijski stavek me pa res dvigne ... če mi nekdo reče, da jaz ne zmorem ... je to samo bencin na ogenj ... odločena sem da vsem pokažem kaj zmorem ... čeprav je moje življenje sestavljeno iz večnega dokazovanja ... se veselim vsakega novega projekta ... jeeeeee ... hud projekt je dober izziv ... Odločena sem, da se tokrat borim do konca na zabaven način ... vse skupaj sem vzela kot enega izmed svojih težjih projektov s katerimi se občasno borim v službi ... vse službene projekte vzamem za zabavo in vedno jih izpeljem do konca ... prav zabavno je hujšati in spremljati kako bo grafova črta hitela proti cilju ... grem zdaj u mižale ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje