Danes

... ja danes sem tečna sama nase ... že jutro se ni začelo popolno ... spet sem na svoj račun in račun tega, ko nekomu želiš nekaj pokazati požela val navdušenja ... odločena, da se ne obremenjujem s  tem sem preživela dan v svojem svetu ... čeprav je za menoj nedelja ... ta zima se že vleče celo večnost ... noče je biti konec ... tako si čim prej želim jit na lauf in začeti s svojim tekaškim treningom ... misli, da so se domači že počasi navadili, da sem na dieti ... pa tudi jaz si ne dovolim, da bi me kakorkoli spravil s svojimi bolestnimi idejami iz tira po katerem hodim ... obožujem občutek lahkotnosti, ki jo s seboj prinašajo lahki obroki s katerimi sem zamenjala taščino kuhinjo, ki je izvrstna ... tako izvrstna, da sem zaradi njene dobrote in moje požrešnosti pridelala 30 kegljev .. ja in zdaj je čas, da se jih znebim 2x30, da bom vsaj delno zadovoljna s seboj ... da bom vsaj približek tistega kar sem bila nekoč ...
Jutri se ne bom tehtala ... danes sem malček grešila in jutri je pred menoj cel dan napolnjen z vodo ... tehtanje bom uredila v torek ;o) ... saj ne zamerite? ... in tudi osveženi graf in novi BMI sledita v  kratkem ...
Pa še moja simpatična motivatorka ...


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele