Kaj pa danes?

ja danes je sobota ... svojega prehranjevalnega urnika se kar pridno držim in moram reči, da me je želja po hrani in okusih kar pridno uboga in ni tako nasilna kot je bila pri prejšnjih poizkusih ... me še kar uboga ;) ... moram priznati, da se ne mučim in posiljujem preveč z pravili, ki jih narekuje dieta ... včasih si dovolim tudi kakšno manjšo napako ... vendar me potem pri naslednji preizkušnji spomin na zadnjo goljufijo spomni na slabo vest, ki me je takrat napadla in se raje izognem goljufiji ... danes sem se celo čisto lahko odpovedala kebabu ... pa to ni bilo prvič ... v preteklosti me je hotelo zlomit, ko sem stala pred kontejnerjem v katerem se je pekel kebab in bila vsa mokrapo ustih od sline ... hahahha ... in kaj se je zgodilo potem??? ... ja kupila sem ga ... čisto po moje ... in ga zbasala plus še dva mesna bureka ... dokler nisem imela trebuha kot nosečnica v 8 mesecu ... aaaaaaaaaaa ... grozno ja ... tudi jaz temu rečem tako ... danes je tako fajn, ker me nič posebnega ne mami ... ker sem včeraj kupila torto ... sem si jo danes brez slabe vesti privoščila dva kosa ... hrana ni več moj gospodar ... zdaj sem jaz tista, ki ji kažem zobe in dovolim, da vstopi v moje telo takrat, ko ji jaz rečem in ne takrat ko si ona zamisli ... kako je fajn ta občutek ... prej se mi je hrana smejala na vsakem vogalu in jaz požrešnica sem bila prepričana, da je ona moja rešiteljica ... danes sem trdno odločena, da sem s tem opravila ... moj gospodar je lahko samo poln kozarec vode ... vse ostalo bom nadzorovala ... do svojega cilja, ki sem si ga zadal ... se že veselim prvih uspehov ... rada zmagujem ... rada imam občutek, da sem dobra ... ni treba, da sem najboljša ... sama zase mi je dovolj, da sem dobra ... čeprav točno vem, da sem v stvareh, ki si jih zadam tudi najboljša ... da opravim stvari na način, ki so ga zmožni le redki ... in prav to je tisto, ki me žene naprej in mi daje voljo, da se splača potrudit nadaljevati naprej do cilja z močno stisnjenimi zobmi ... čeprav si ljudje, ki me srečujejo na moji poti mislijo, da sem itak nora in mi nikoli ne bo uspelo ... mi le to da dodatne energije da vztrajam ... Lepo se imejte ... v ponedeljek pa ne pozabite priti pogledat mojega grafa ... saj veste, da je vsak pnedeljek graf obnovljen ;o) ... papa Aja pa še na mojo motivatorko ne smem pozabit ...

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele