Ali je vadba lahko zabavna?

Moj odgovor je da. Žal sem to šele zdaj spoznala ... škoda, ker nisem tega vedela že prej ... ampak tako pač more bit ... vsa ob pravem času bi rekla ... in tudi to je očitno prišlo ob pravem času ... da sem dojela kje je tisti del, ki mi je ša manjkal ...
Ko gledam po tv-ju tekače, ki ob prehodu ciljne črte vedno nekaj pritiskajo na uri mi je bilo sila čudno kaj počnejo in danes mi je jasno kaj počnejo ... to bom od zdaj naprej počela tudi jaz ... očitno me izguba kil premalo motivira ... in sem našla dodoatno motivacijo ... sem zelo tekmovalen tip človeka ... najraje tekmujem sama s seboj in samo sebe spravljam do limitov, ki jih drugi zelo teško oz skoraj nikoli ne dosežejo ... so zelo redki, ki se mi lahko postavijo ob bok ... in tako bo tudi tokrat ... očitno moram pri krepitvi lastne samozavesti pojesti ogromno kislih jabolk in prejeti ogromno udarcev, da sem dovolj razjarjena in motivirana, da izpeljem stvar do konca ... pri meni ni dovolj, da je zadeva izpeljana ... izpeljana mora biti perfektno popolno ... pač taka sem ...

Včeraj sem si na tejle strani izračunala območje srčnega utripa, ki je najbol optimalen za različne vrste vadbe ... zakaj sem si ga izračunala? ... zato, da imam vsaj približen občutek kje dejansko sem s kondicijo in tako bom najlažje spremljala svoj napredek na športnem področju ... Izračun za moja leta ... Laiku kot sem jaz številke pred 14imi dnevi niso pomenile nič ... danes pa je povsem dugače ...

Kakšne dve leti nazaj sem dobila dve uri s katerima nisem imela pojma kaj naj počnem ...in tako sta obe uri bili spravljeni v škatli ... poleg ure je bil še nek čuden trak, ki se mi še sanjalo ni zakaj je tam ... danes vem ... danes sem ga celo preizkusila in moram priznati, da sem navdušena ... jutri ga spet uporabim ... ;o) ... mogoče bo kdo rekel, da je preveč zastarel in nima vseh funkcij kot jih imajo novejši ... ja vem ... ampak meni je čisto všeč in za mene kot nezahtevnega uporabnika čisto dovolj ... Skratka danes je moja Pro Touch eve 14 zakon ... je čisto dovolj ... meri čas vadbe, spremlja moj srčni utrip med vadbo, računa porabljene kalorije, izgubljeno maščobo ... najbolje pa je, da me priganja, ko je moja vadba prepočasna in brez učinka ...

Letos sem prvič danes prehodila moj 6 km krog ... da bom jaz lažje spremljala svoj napredek bom po vsaki vadbi navedla podatke, ki jih je zabeležila moja ura, ki bo na mojih treningih glavna spremljevalka ... s klogrami s ene bom obremenjevala, ker bojo kopneli odvisno od tega kako pridna bom pri delu, ki ga bova delali skupaj z uro ...

Rezultate bom vpisovala za vsak dan posebej v post na tem blogu ... na strani bloga bom vodila čas vadbe in prehojene kilometre za vsak dan posebej in skupaj. Rezultate iz ure bom vnašala tudi v tabelo, ki jo bom občasno v obliki grafa nalepila na blog ...

Ojej skoraj sem pozabila glavno ... spremenila sem tudi način prehranjevanja in iz dveh obrokov svoje prehranjevalne navade zavestno spremenila na 4-5 manjših obrokov na dan ... kot sem dojela logiko 2 obrokov na dan, telo razume kot stradanje in namenoma vso energijo naloži v zalogo hrane - špeh ...

Kaj sem jedla:
zajtrk - 1 pomaranča
malica - 1 navaden jogurt in semena (laneno, sončnično in bučno)
kosilo - pečeni koščki svinjskega mesa s praženo zelenjavo (bučke, malancan in čebula)
popoldanska malica - 1 navaden jogurt in semena

Rezultati iz ure
hoja
dolžina: 6km
čas hoje: 1:26:55
MAX srčni utrip: 222 impulzov/min
Povprečen srčni utrip: 174 imp/min
Zgornji srčni utrip > od 147 imp/min: 54:02
Čas kurjenja maščob (glej tabelo 138-147 imp/min): 28:37
Spodnji srčni utrip < od 137 imp/min: 4:13
poraba kalorij: 813 kcal
Pokurjenih maščob: 105g

Podatki zabeleženi ... jutri pa nova runda ... aja še graf teže moram popravit ... bom popravila kar na 152, ker tehtnica kaže error ... bom preverila jutri zjutraj kaj bo rekla ... ;o) ... pomoje bo še kar nekaj dni error ... Bom še jutri kaj več napisala ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje