Inventura dopusta

Pa se tudi letošnji dopust počasi poslavlja in jaz vlečem črto pod vsem skupaj ... ja če lahko napišem je moje hujšanje uspešno, čeprav bi tisti najbolj strogi rekli, da se odvija prepočasi ... če bi tudi mene pred nekaj leti ali pa kakšnim pol leta nazj vprašali bi odgovorila isto ... maščevje se topi čisto prepočasi ... ampak danes vem, da je tako čisto ok ... in se mi nikamor ne mudi ... počasi in vztrajno se lahko daleč pride ... čeprav  nisem izgubila toliko kot bi lahko ... čeprav  nisem naredila veliko kilometrov ... ampak jaz sem vseeno zadovoljna ... ostala sem na isti teži ... oz sem izgubila še kilogram ali dva ...
Psiha in stvari iz preteklosti me še vedno preganjajo in burijo mojega duha ... toda držim skupaj zobe in počasi pospravljam tiste raztreščene kose ogledala ... mi je še vedno hudo in sploh o teh stvareh ne maram pisat ... ampak naj si dopovem, da bo s časom vse bolje in bolje ... ne smem obupat, ker obup te ne pelje nikakamor drugam kot na rob prepada in če ima moč te spravi celo v prepad ... tega si pa nikaor ne želim ... nihče ni tega vreden ... nobena življenjska izkušnja ni tako trda, da bi me spravila v prepad ...
Življenje res ni nekaj posebnega ... pa vendar je ... živim vsak dan posebej, ker se več kot tega ne da spremeniti ..  preteklost je že za menoj ... prihodnost pa je očem nevidna ... torej zakaj bi se obremenjevala z nečim, ker se ne da več spremeniti ... lahko samo uživam v današnjem dnevu ... prinašam ljubljenim osebam veselje  ... kajti lahko, da je to moj zadnji dan ... in  zakaj bi ga zapravila za nekaj kar sem že prežeivela ali ne bom nikoli dočakala ... ;-)
Se tudi vam zdi življenje težko? Kako preženete slab dan ... Ne bom pretiravala včasih se je rs težko izkopat iz slabe volje ... ampak s pozitivnim treningom je tudi to možno ... poizkusite načrtno pregnati slabe misli in jih nadomestitit s prijetnimi trenutki življenja ... večkrat, ko boste to storili lažje bo ...

Imejte se lepo ...



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje