Novoletni večer

Kar nekaj vode in časa je preteklo od kar sem bila zadnjič aktivna v mojem shujševalnem kvartirju ;o) ... naj ob tej priložnosti malo pobrišem prah in ometem pajčevine, ki so se nabrale ... ;o) ... hmmmmmm saj se verjetno spomnite s čim sem se poslovila v zadnjem postu ... s skrbjo, da ne bom preveč splezala po lestvici navzgor ... ja ... in zdaj vas verjetno zanima rezultat ... ja prav ste ugotovili vsekakor nisem šla dol ... gor??? ... ja gor sem pa šla za nekaj klinov :o( ... ampak ... tako pač je ... vedno je bilo tako ... le da je tokrat drugače ... in sem ponosna nase, da se nisem vrnila na 152i ali celo višji klin ... pripujsala sem do 140+- ... in zelo sem vesela, ker je tu novo leto in konec morastih praznikov ... da imamo tu kjer delam čisto novo prenovljeno lepo trgovino kjer bom lahko po novem letu nakupovala sadje in zelenjavo s katerim se bom razvajala v času službe in popoldne nadaljevala doma ... in tako spet vpeljala svoje hujšanje v stare tire ... Zakaj sem nehala pri meji 299 ... ja vem kaj me je ustavilo ... bolečine v križu, kolenu in nogi ... bolečina je bila sprva samo tako malo običajno kot je pred tistimi ženskimi dnevi ... in ko so ženski dnevi minili se je bolečina še kar nadaljevala ... in čez 1. november sem cele praznike prebila v postelji ... z neznosnimi bolečinami ... po 14ih dneh bolečin sem se le odpravila do zdravnika, ki pa me je potolažil samo s tableti za konja ubit, ki dejansko pomagajo in se počutiš kot na oblaku, ker dejansko tablet pomaga ... a kaj ko ne pomaga za stalno, ampak samo za čas, ko drži ... :o( ... no ja vseeno bolje kot nič ... Ne bom dajala silvesterskih obljub, ker se pri meni ne obnesejo ... imam pač svoj način in svoj ritem, ki se ga moram držati ... vse ob svojem času ... pri meni velja ... ko bo čas za to ... se zagotovo zgodi ... mogoče je to samo v moji glavi ... in bi bilo veliko bollje, da bi vključila kateri drug gumb, na katerem bi pisalo nič ni nemogoče ... ne čakaj na pravi trenutek, ampak se loti takoj ... mogoče pravi trenutek nikoli ne pride ... pa še kako je tole res ... hmmmmmm ... obvezno je da naredim v glavi preklop ... hmmmm ... ampak starega konja je težko učit vozit, še sploh, če je tako trmaste sorte kot jaz ... hehehhehe

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje