Ko hodiš

V tem letu lahko rečem, da je to moj 2. konkreten sprehod ... tisti prvi je bil na novega leta dan in je bil bol ogrevalni ... bi lahko rekla ... naredila sem manjši ravninski krog v družbi mojega moža ... nisem ga posebej omenjala ... Danes pa sem se spet pridružila možu na pohodu, ki sem ga lansko leto kar nekajkrat ponovila sama ... letos ga bom verjetno še večkrat ... upam, da se kmalu dan podaljša in bom lahko tudi po službi opravila en tak sprehod ... Ja in danes sem si kupila hula hop .... hahahhaha ... mož in otroci so me zajeb..., da mi komaj pride okoli pasu ... kar je skoraj da res ... hahhaha ... prilepim ob eni priliki eno slikco ... zdaj pa grem u mižale ... papa

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele