Nekaj sladkega in nadzor LCHF

Ko te med dietanjem zagrabi, da bi jedel nekaj sladkega pa veš, da ne smeš nič od tistega po čemer si posegel pred dietanjem se počutiš ujetega ... žalostnega ... razočaranega ... in ko je psiha zaradi tega čisto na tleh res ni treba obupati ... da potolažim žalostno debeluško sem še iz časov, ko sem se spreminjala v debeluško prinesla en enostavno hiter recept za čokoholičarko, ki obožuje čokolado s pridihom po kokosu ...


Za eno takole skodelico izvrstnega čokoladnega mussa "ala Debeluška" ne rabite veliko časa še manj pa sestavin ...

Jaz porabim:
1 dl sladke bio smetane
2 rebri LCHF primerne čokolade

Čokolado v smetani nad vodno kopeljo stopim. Ko v smetani ni več sledov koščka čokolade posodo z smetano in čokolado prestavim v drugo posodo napolnjeno z ledeno mrzlo vodo in zmes ohladim (včasih ohladim tudi v hladilniku, ampak takrat malo dlje trajaja jaz sem pa lačni aaaaa :)) Ohlajeno zmes z mešalnikom začnem mešat (ponavadi kar v mrzli vodni kopeli kar nekoliko pohitri postopek) tako kot stepamo smetano. Po cca 5-10 min nenehnega mešanja nastane puhasta krema, ki jo naložim v kozarce ali skodelice in posujem s kokosom ... Dober tek ... in sladica je pripravljena ...

Zdaj pa še tisti del o katerem sem pisala prejšnjič ... KONTROLA ...

Kot že vesete ne maram, da me kdorkoli preveč kontrolira ... ampak pri LCHF pa tudi jaz potrebujem zabaven nadzor ... in tu mi ogromno pomaga MY FITNESS PAL, ki si ga obvezno naložim na moj pametni telefon ... jaz imam zraven še MAP MY WALK in oboje skupaj je poleg moje volje čisto vse kar potrebujem zato, da nadzorujem samo sebe ...

Fitnes pal je moj kontrolor kar se tiče hrane, zaužitih kalorij in še več ... tako je pameten, da nadzoruje in namesto menepreračunava tudi moj vsakodnevni vnos OH, beljakovin, maščob in verjetno še česa kar niti še nisem odkrila, ker mi je to zaenkrat čisto dovolj ...

Na telefonu imam naložene čisto osnovne verzije ... ko se prijavite z uporabniškim imenom in geslom izgleda nekako takole ...


Program vas nazorno vodi in zaslišuje o podatkih, ki ga zanimajo o vas in jih bo nujno potreboval zato, da vam bo lahko čim bolj kvalitetno pomagal pri vseh pametnih izračunih ... zato mu le zaupajte čim več o sebi ...


Ko sta se zmenila o vseh podatkih pa vam novi prijatelj že kar na prvi strani ponuja in prikazuje koliko kalorij laho pojeste, da boste po njegovih normativih res shujšali toliko na teden kot sta se dogovorila ... ;) Tapnete s prstom na tisti del kjer so številke (pri meni naprimer 1.810 meni dovoli pojesti malo več, ker sem bolj shirane sorte hahahahahaha) in + Add food


In že ste prispeli v oddelek iz katerga izbirate hrano, ki ste jo oz jo nameravate pojesti ... lepo po vrsti kot so hiše v Trsti skrbno beležite vsak zaužiti grižljaj ... hrano iščete z lupo ... če ima hrana ean kodo (npr. moja kisla smetana) pa kliknete na ikono za ean kodo ... poskenrate s telefonom kodo in že poišče med vsemi vnost hrano, ki je pred vami in vse vrednosti, ki jih vsebuje ...


Enostavno kot keks a ne :) ... in kot vidite spodaj ... lepo od skupne dovoljene vsote odšteva sistem sam vse kar ste pojedli ... in zapisuje z zelenimi številkami koliko kalorij še lahko pojeste v tem dnevu ... kot vidite sem jaz že zjutraj pojedla skoraj vse hahhahahaha


Ves čas lahko kontrolirate zaužite količine OH, beljakovin, maščob, če se pomaknete čisto do konca tega ekrana in spodaj imate tri gumbe "Nutrition", "Notes" in "Complete Diary" Jaz uporabljam prvega in zadnjega ... :)


Gumb "Nutriton" vas pošlje na spodnji ekran, ki vam lepo prikazuje kako uspešni ste pri vnosu posameznih sestavin hrane ... v nastavitvah si morate za LCHF urediti količine v % kot so spodaj v stolpcu "Goal" v razmerju 5% OH - 75% maščoba - 20 % beljakovine ... Stolpec "Total" prikazuje kje ste s posameznimi sestavinami v  zaužiti hrani ... "Goal" je pa kako bi moralo biti, da bi bilo popolno ...


 No in zadnji gumb "Complete Diary" pa bom prihranila, da ga preizkusite sami ...

Ko sem se začela jit igrico je bilo prav zanimivo, ker sem prvih nekaj dni jedla normalno kot sem jedla vsak dan in z grozo ugotavljala, da ni čisto nič čudnega, da sem pristala tu kjer sem in je še čudno, da nisem pristala še globje ... :) ... ko sem se zavedla kaj počnem sama s seboj jemerilec postal moj najboljši prijatelj ...

Zdaj pa še dve besedi o programu MAP MY WALK ... ker nisem neka huda športnica uporabljam program, ko grem na sprehod ... ta program pridno beleži moje korake, moj tempo, skurjene kalorije in  dolžino mojega sprehoda in celo nariše mapo kje vse sem hodila ... kalorije, ki mi jih je uspelo skuriti pa pridno odšteje od kalorij, ki sem jih pojedla in jih je naračunal moj najboljši prijatelj pri štetju kalorij ...

Joj kako sem ta post nametala skupaj ... če se kdo ne zanjde in so moja navodila pomanjkljiva me komot v komentarju pocukate za rokav pa bom doponila oz. kaj popravila ...

Imejte se fajn ...




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje