Polno hvale

Kok ene hvale v prejšnjem postu ... pa na koncu vse skp nč od mene ... ko mislim, da bo pa spet padem ... jao ... ves čas se tolažim s tistim ... kako že gre ... "Ni zmagovalec tisti, ki zmeraj zmaga in nikdar ne pade. Zmagovalec je tisti, ki nikdar ne odneha" ... In jaz še kar vedno in vedno od začetka ponavljam ... se zatikam in prečiščujem s seboj, da bi bilo dobro vztrajati malo dlje ... če hočem priti enkrat za vedno do konca ... 

Sem najdla en fajn video kjer je keto prou za butle take k sm jest opisan u 5ih minutah ...



In pol k sm brskala sem naletela še na video tipa k meni všečno našteje hrano, ki jo lahko uporabljaš za vstop v ketozo ... 



Pa še tale recept za kruhke, ki so mi, če sem poštena, pri mojem dietanju čisto mičkeno manjkali ... zdaj se jih bom z lažjim srcem spravila delat, ker je tko fajn prikazan in razolžen postopek ...


Za danes bo dovolj ... se tipkamo kmalu ... ;o)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Čuden teden

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Ko se počutiš kot izigrano tele