V lovu za 2 ...

Ko hujšaš po novi logiki ne loviš več končnih VELIKIH ciljev ampak si zadovoljen z vsakim majhnim dosežkom ... ne spomnim se kdaj sem nazadnje pisala dnevniški zapis in okoli kakšnih številk sem se takrat vrtela ... zagotovo pa vem okoli kakšnih številk se vrtim danes ... ja to je št. 2 ... in zakaj omenjam prav to številko danes ... zato, ker že nekaj časa stojim pred magično mejo trimestnega števila x2x ... eni lovijo dvomestno številko ... jaz še vedno čepim na tromestni, ampak sem kljub vsemu zadovljna, ker lovim vedno manjše številke in gre moj trend zadnjih 20ih let v nasprotno smer ... če pogledate spodnjo slikco boste razumeli o čem teče tokrat beseda ...



Na tej slikci se igram z lbs kilažo, ki je čisto ista kot v kg ... pač malo kompliciram ... :o) ... mogoče se tista najvišja pika bolj slabo razloči kje je je bila ... no bom kar napisala ... 358,3 lbs ... danes je pa 287,5 lbs ... razlika je 70 lbs ... oz. skoraj 32 kg ... Zakaj ves čas omenjam 2 ...

Danes, ko sem vpisovala svojo težo v lbs za potrebe zgornje slikce ... sem namesto prve 2 vpisala 3 ... saj me 3 na prvem mestu že tako dolgo spremlja, da sem se počutila kot takoj po novem letu, ko kar avtomatsko vpisuješ letnico prejšnjega leta ... in ker je bila slikca z št 3 spredaj bistveno drugačna od te, ki jo vidite me je kar malo zagrabila panika ... ampak ne za dolgo, saj sem kaj hitro ugotovila kje sem ga pokronala ... :o) ... samo toliko, da se malo javim kje se nahajam ...

Pa še poročilo mojega priganjalca vam sporočam ... imam ga od 11. januarja ... izkupiček v teh nekaj dneh od takrat do danes pa je kar presenetljiv, ko pogledaš nazaj ... sploh nimaš občutka koliko km, korakov, kalorij in vsega preostalega lahko v enem mesecu narediš, če se malo kontroliraš in spremljaš stvari iz drugega zornega kota ...

poročilo JANUAR

Koraki: 213.209
Skupna razdalja v km: 164,3 km

Vesela sem, da sem prisopihala v lbs okvirjih na tisto 2 ... upam, da mi danes uspe prisopihati na 2 tudi v kg ...

Bodite lepo do naslednjega poročanja :o)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje