Čuden teden

Ne bom pisala, da je bil pretekli teden naporen ... predprejšnji teden sem ujela ritem hujšanja tudi, ko sem bila dopoldne v službi ... in upala, da bo tako tudi naslednji teden pa temu na mojo žalost ni bilo tako ... tisti trije kilogrami, ki sem jih pridelala po lojtrci dol so šli tud po lojtrci gor ... ampak to me niti ne spravlja v preveliko paniko, ker je tako že kar nekaj časa ... shujšam, pa grem nazaj ... pa se vrtim okoli istega kilograma nekaj časa in potem grem spet dol ... in potem obtičim na tistem dol in tako je že tam nekje od 145 ... na začetku so kilogrami kopeneli ... - 20 je bilo zradiranih kot bi mignil potem pa je šlo lepo počas pa zanesljivo ... četudi kilogrami ne kopnijo tako kot na začetku, sem zadovoljna, ker ne gredo tako drastično navzgor kot se je to dogajalo v preteklosti ... glava je razpucana do te mere, da ne dovoli, da pozabim na ves vloženi trud, ki ga je zahtevala pot do tukaj ... v preteklosti je bilo glavi vseeno v katere višave bo pognala teža ... in tako sem pristala na tistih nesrečnih 160 ... dokler me življenje ni orng streslo in sem se začela zavedat, da tudi jaz zmorem toliko koncentracije in osredotočenosti, da pustim izgubljene kilograme tam nekje v preteklosti ...
Čeprav me ponoči ful boli križ in se zjutraj komaj poberem iz postelje se ne dam kar tako ... ne razmišljam o hrani na isti način kot sem to počela prej ... ne jem nenadzorovano kot sem to počela prej ... ja tudi grešim, če me zagrabi ... ampak se zavedam, da ko me volčja lakota mine bo teta tehtnica pokazala svoj rezultat in takrat se bo treba spet streznit in zavihat rokave ...
Naslednji teden bo spet moj teden ... delam popoldne ... torej popoldanski turnus je tisti, ki mi pomaga pri hujšanju ... takrat teče voda na moj mlin ... saj nisem jutranji jedec ... torej grem v popoldansko službo z bolj skromno napolnjenim želodcem ... in celo popldne nošenje teže na svojih nogah terja svoj davek ... ko pridem pozno zvečer domov pa tudi nimam volje, da bi karkoli velikega pojedla ... mogoče kakšen košček sira ... to je pa to ... potem pa spat ... moja pametna ura meri tudi mojo količino spanca in moram rečt, da ne pravijo zastonj, da količina spanca vpliva na izgubo kilogramov ... več kot spim več kilogramov gre dol ... spati pa moram vsaj 8 ur, da se to pozna ... verjamite mi, saj sem to sprobala na lastni koži ... lahko je moja pametna ura zabeležila še toliko korakov in prehojenih kilometrov je pomanjkanje spanca pokazalo svoje zobe in izguba je bila bistveno manjša kot takrat, ko dovolj spim ... zanimivo a ne? ... zato je najbolje, da si namesto ležanja pred TV zvečer vzamete kakšno zanimivo knjigo in se v njeni družbi odpravite pod odejo v posteljo in začnete s kurjenjem maščob ...

Za danes naj bo dovolj ... ko bo kaj novega se pa spet javim z novicami ...

Tjaša Pustotnik hujša javno ... no jaz hujšam malo manj javno pa vseeno javno :o) ... pa saj tako je prav saj sem jaz tudi malo manj javna kot ona hehheheheh ... mejte se fajn ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Biggest loser tekmovanje