Biggest loser tekmovanje


Vsakdo od nas, ki smo se kdajkoli lotili hujšanja se zaveda kako pomembna je zdrava tekmovalnost tudi pri tej dejavnosti ... no jaz sem bol individualni tip človeka in najraje tekmujem sama s seboj ... čeprav sem med tekovalkami slovenskega Biggest loserja iskala tekmovalko s katero bi se lahko pomerila pri izgubljanju kilogramov mi žal to ni uspelo ... saj sem kljub veliki izgubi kilogramov do sedaj še vedno presegala vse udeležnenke šova ... in tako sem spet ostala v tekmovanju sama s seboj ...

Mogoče je prav, da zapišem nekaj pravil hujšanja, ki so do zdaj delovala pri meni in kljub občasnim prekrškom pri hrani še vedno delujejo ... nisem tista, do sebe, zeloooooo stroga oseba pri hujšanju saj se še predobro poznam in vem, da na silo pri meni ne dosežeš ničesar ... torej ...

1. V glavi in pred očmi se navadi imeti vedno dejstvo, da karkoli že poješ, ne bo na tehtnici povzročilo teže navzgor, ampak vedno na dol ali ostanek na istem nivoju ... Ko se mi občasno zgodi, da pojem preveč se točno zavedam, da se bo naslednji dan poznalo na moji teži ... ampak moj FOKUS prioritetno ostaja usmerjen v zgubljanje teže in ne več v PANIKO koliko kg bom spet pridobila ... držim se pravila, da SMO VSI SAMO LJUDJE s svojimi slabimi in dobrimi dnevi ...

2. Poskrbi za vsakodnevno gibanje ... ni treba veliko ... lahko samo kratek sprehod ... jaz sem bila v gibanje prisiljena saj sem spremenila delovno mesto in moje 8 urno sedenje, se je čez noč spremnilo v 7 urno stanje na nogah in hojo sem in tja po prostoru ... tisti dan, ko nisem v službi se gibam bistveno manj (ne grem na sprehod) in za tisti dan vem, da bo moja teža enaka kot prejšnji dan ali za kakšen gram višja vendar se s tem ne obremenjujem saj vem, da bo naslednji dan spet hoja na dnevnem redu ... na silo sem pridobila na kondiciji in hkrati to koristi tudi mojim kilogramom ...

3. Vzemi si dovolj časa za počitek in regeneracijo ... to pomeni predvsem dovolj spanja, saj sem v tem času imela možnost preizkusiti dneve, ko sem se veliko gibala ... in si nisem vzela dovolj počitka ... takarat so se kilogrami zagotovo ustavili oz. celo povišali ...

4. Pri vsem prej opisanem pa ima izreden pomen HRANA in ODNOS do le te ... Obilne krožnike hrane polne domačih dobrot je pri meni zamenjala raznolika hrana bogata z ribami, mesom, mlečnimi izdelki in zelenjavo ... Večkrat sem tak način prehranjevanja skušala osvojiti že prej vendar me je vedno odneslo nazaj, ker nisem imela moči in volje, da bi se vsak dan gibala ... ko sem bila prisiljena v gibanje je tudi taka hrana postala moj prijatelj, saj sem se veliko lažje gibala, če sem jedla hrano brez ogljikovih hidratov ... danes, ko se pregrešim se v prvi vrsti ukvaljam s slabo vestjo in tudi slabšim počutjem naslednji dan ... moje telo je takrat bistveno težje in napihnjeno ... ko pa jem v mejah normale se počutim tako lahko in polno energije ... kot bi bilo telo prazno in čisto ... res super občutek ...

Ko sešteješ vse zgoraj opisane pomembne korake ... dobiš MOTIVACIJO za naprej ... nič ni lepšega in bolj zabavnega kot je spremljanje procesa hujšanja, saj hkrati spreminjaš tudi sebe v nekaj boljšega ... ne samo na zunaj, ampak tudi navznoter ... in to je res božanski občutek, ki ga ne zamenjam za nič na svetu ... Prav zabavam se, ko se tako igram shujševalni labirint ...

Zdaj pa hitim kuhat in potem še hop v službo ... ;o) ... imejte se lepo ... pa upam, da moja izkušnja kdaj komu še prav pride ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden