Oglej si svojo preteklost in z zbranimi izkušnjami z vizualizacijo spremeni prihodnost


Po skoraj letu je res čas za novo objavo in pogled na čas, ki je letel mimo mene z neusmiljeno hitrostjo in sem pristala v pomladi leta 2019.
V tem času se je zgodilo veliko stvari v mojem življenju ... veliko pozitivnih sprememb, ki mi v zadnjem času zapolnujejo moje življenje. Saj veste kako se mi je leta 2017 v enem dnevu življenje obrnilo na glavo in sem bila prestavljena pred veliko preizkušnjo svojega življenja ... v enem samem dnevu sem postala nič oz. sem bila soočena z dejstvom kako bom svoj padec prenesla in kaj bom iz njega potegnila ... kot sem že pisala sem življenju neizmerno hvaležna za to izkušnjo, saj sem se v tem letu in pol o sebi naučila ogromno stvari in postala bistveno modrejša na veliko področjih svojega življenja ... dobila sem veliko priložnost vpogleda v svoje preteklo življenje in napake, ki sem jih na svoji poti delala in vedno znova ugotavljala kako nesrečna sem ... v tem letu in pol sem dobila priložnost shujšati in svojo miselnost glede kilogramov obrniti v drugo smer ... čeprav sem v zadnjem času pridobila od tistih 40 izgubljenih, 10 kg nazaj nisem tako obupana, ker vem na kakšen način se vrniti v staro kolesje hujšanja in izgubiti še teh 40 kg, ki mi manjka do končnega cilja, ki sem si ga zadala ...
V vsem tem času sem se veliko ukvarjala sama s seboj in imela priložnost testiranja svoje mentalne vzdržljivosti ... spoznavala sem moč vizualizacije, ki dejansko deluje, če jo le pravilno uporabljaš ... brez vsake prisile in tako svojo mentalno stran priprelješ do željenega cilja ...
Tisti dan D, ko se mi je življenje postavilo na glavo sem bila odločena, da se mi bo življenje drastično spremenilo in bom na koncu zelo zadovoljna s končnim ciljem, pa naj že bo kakršen mi je namenjen ... in ja, res se mi je zgodilo ... čisto spontano sem dobila službo, ki sem si jo želela in to v enem izmed zelo dobrih podjetij, ki jim ni cilj izkoriščanje delavcev, ampak se zavedajo, da samo dobri in zadovoljni delavci podjetju prinašajo dobiček. Sem pa poleg dobre službe dobila tudi zanimivo sodelavko, ki me uči še neosvojenih lekcij in s katerimi sem se spopadala v vseh službah do sedaj in jih nisem bila sposobna rešit. Verjamem, da mi bo tudi ta problem, ki ga nosim s seboj uspelo osvojiti in zaživeti polno življenje tudi na tem področju ... v vsem tema času sem imela priložnost gledati v ogledalo in spremljati svoje obnašanaje, ki nikakor ni bilo sprejemljivo, vendar ga tako kot veliko drugih stvari o sebi še nisem bila pripravljena videti ali celo spremeniti ... z vizualizacijo in vživljanjem v druge ljudi mi to danes dokaj dobro uspeva ... ko začutim, da prihaja do napetosti med menoj in sodelavko se na njene rakcije namesto z njeno energijo odzovem s prijaznostjo, čeprav me je v prvem takem soočenju nekoliko zaneslo, vendar sem se hitro pobrala in v najino komunikacijo vključila neagresivno, prijazno predvsem pa iskreno objasnilo kako si predstvaljam najin odnos v prihodnosti ... občasno sodelavko še vedno zanese, ampak se jaz držim pravila in se raje izključim in odmaknem od njenega negativnega odnosa, saj se le ta zadeva nje in ne mene ... lepo mi svojimi dejanji, besedami in energijo kaže v ogledalu mojo podobo iz preteklosti v določenih situacijah ... Hvalažena sem ji za to izkušnjo, saj sem zopet dobila veliko priložnost za vpogled v samo sebe in svoj odnos do drugih, v prvi vrsti pa do same sebe ... Pri tej izkušnji se dejansko učim, da samo prijaznost, ljubezen in poštenje prinašata uspehe in zadovoljstvo nad samim seboj ... če si zadovoljen sam s seboj ne potrebuješ nikogar, da te hvali in ti krepi tvoj ego ... Šele zdaj dejansko razmem kaj pomeni v svojem srcu nositi ljubezen, upanje, spoštovanje, prijaznost, poštenje ... Mogoče se nekomu zdiš nor, ker se ne postaviš zase ... ampak do zdaj me je življenje vedno znova naučilo, da ni treba da se naglas borim za svoje pravice in dostojanstvo ... vse dobiš povrnjeno, ko si to zaslužiš v najlepše zavitem paketu življenja in obožujem tak način, ki mi ga življenje prinaša ... zdaj z veliko mero mirnosti pričakujem naslednje poglavje svojega življenja in ga že zdaj vizualiziram in se zavedam, da se bo zgodil, ko bom to najmanj pričakovala ... obožujem življenje in ga zajemam s polno žlico ... življenju sem res hvaležna za vse znanje in izkušnje, ki mi jih je poklonilo, da sem postala boljši predvsem pa bolj miren človek v sebi in se ne obremenjujem z življenjem in njegovimi tegobami.
Prav danes sem prebrala zanimiv članek o vizualizaciji, ki mi je dal še dodatno motivacijo, da sem na pravi poti upravljanja svojega življenja ... Če želite si ga lahko preberete na tej povezavi.
Želim Vam veliko uspehov in osvojenih lekcij v svojem življenju ... o svojih kilogramih v tej objave res ni veliko napisanega ... je pa zagotovo v tem zapisu ujeto bistvo celotnega našega življenja in zato je ta objava za mene ena izmed pomembnejših in se bom k njej večkrat vrnila ... predvsem takrat, ko mi bo zmanjkalo motivacije in bom potrebovala energijo za vrnitev na pot po kateri sem namenjena na svoj cilj ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje