Jabolko je zeleno

Ja jabolko še ni dozorelo, do te mere, da bi mi padlo na glavo in bi bila pripravljena ugristi vanj in ga do konca pojesti ... ti smola ti ... le koliko nezrelih jabolk bom še sklatila iz tega drevesa, da bom imela srečo in sklatila pravega ... tistega čigar okus bo sladek in bo trajal in trajal in trajal ... tja nekam do konca ...

Danes ne bom dolga ... kateri teden je že to? ... Med veliko nočjo sem grešila in zopet me je pričakal na tehtnici erorr ... danes sem na FB-ju klepetala z nekom, ki si želi pridobiti kakšen kegelj in mu ne gre in ne gre ... ojejeje... no dogovorila sva se, da jaz dvignem svojo rit s kavča in grem na polurni sprehod ... na telefon sem naložila še nekaj komadov in po pol ure prijetne hoje v ritmu glazbe prisopihala prijetno utrujena domov ... kako je bilo fajn ... ko sem se premagala in dejansko dvignila rit in odkorakala iz stanovanja ... jeeeeeee ...

Saj vem, nekaterim se zdi moje veselje ob polurnem počasnem vlečenju 152-ih kegljev mala malca ... ja to lahko reče nekdo, ki ne živi v mojem telesu in ne živi mojega življenja ... vsak zase ve na kakšen način se stvari loti, da se psiha in telo privadita ... saj vem, potem ko enkrat začnem tudi jaz ne znam nehat ... tako je bilo ko sem študirala ... tako je v službi ... bolj ko je zahteven projekt več energije črpam iz njega ... sem borka ... in to zelo vztrajna borka ... le na ustrezen čas za boj moram počakat ...

Nekdo je našel moj blog in me povabil k sodelovanju z mojimi pisarijami ... ja tukaj sporočam, da me lahko kontaktirate na mail dnevnik.debeluska@gmail.com, sporočite kje bi želeli, da opisujem svoje vzpone, padce najbolj pa zbijanje kegljev ... ker ne znam zgubljati bitk kot poraženec bo zagotovo tudi objava kje drugje kot v anonimnosti tegale bloga dodatna motivacija, da se ne bom predala ... rada sem ene vrste zgled in motivator ljudem okoli sebe, ki so jim moji pogledi na
svet simpatični in si mi mogoče v nekaterih stvareh želijo biti tudi podobni ...

V svojem življenju sem srečala že veliko ljudi ... vendar so me izkušnje naučile in zavestno sem se odločila, da od ljudi pobiram samo dobre stvari ... in so mi tiste njihove slabe stvari, o katerih drugi ljudje glasno govorijo in se tudi meni ne zdijo sprejemljive kot en motivator, da sem že tako dobra, da sem že čist kičasta ... hahahahaha ...

Evo luči se po stanovanju že ugašajo .... to pomeni, da se bližajo Mižale ... pa se še jutri slišimo ali tupikamo ;o)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje