Ko nas tudi hokej ne zmoti

Hmmmm, danes je moški del ekipe odšel na hokejsko tekmo in ker je bil odhod na tekmo potreben ravno v času, ko je naših 11 krav najbolj lačnih in jaz sem morala vskočiti s svojimi mišicami, da sem odpeljala gnoj in pripeljala material za novega ;o) ...
Ampak, če mislite, da sem pozabila na svojo obveznost do kegljev ... kje pa ... ko sem zaprla vrata hleva sem se kljub bolečinam v mišicah od včerajšnjega pohoda preobula v pohodne čevlje in se peš odpravila do 1,5 km oddaljene trgovine. Res, da sem hodila ves čas po ravnem ... ampak hodila pa sem in to 3 km ... lahko bi se z avtom odpeljala do trgovine in ob povratku svojo rit parkirala na kavču in gledala hokej iz drugačne prespektive kot moški del ekipe ... Pa tega nisem nardila in še ena pohvala sama sebi ...

Toliko za danes ... nisem prou nič olimpična danes ... me vse boli ... približujejo se tudi tisti dnevi in takrat sem malo bolj cunjasta ;o)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje