Gibanje je zabava

Evo mene spet na prizorišču ... hehhehe ... včeraj sem imela mal pavze, ker sem imela druge obveznosti, ki sem jih že dolgo odlašala .... ampak predvčrajšnjim in danes sem bila pa spet pridna ...

Predvčerajšnjim nisem šla velikega kroga, ker sem imela malo premalo časa ... ampak se pa pa vseeno naredila manjši 3 km dolg krog malček v klanec ostalo pa po ravnem ... Uro sem imela s seboj ampak mi je nakaj nagajala ... srčni utrip je merila kar malo posvoje ...

Danes pa sem jo malo nadzirala in rezultati so podobni tisim zadnjič ... le da sem povprečni srčni utrip znižala ...

Rezultati iz ure
hoja
dolžina: 6km
čas hoje: 1:29:32
MAX srčni utrip: 226 impulzov/min
Povprečen srčni utrip: 151 imp/min
Zgornji srčni utrip > od 147 imp/min: 1:01:33
Čas kurjenja maščob (glej tabelo 138-147 imp/min): 15:39
Spodnji srčni utrip < od 137 imp/min: 9:41
poraba kalorij: 831 kcal
Pokurjenih maščob: 107g

Moj prvi cilj je ... prisopihati na vrh hriba v okviru srčnega utripa 138-147 imp/min ... mi bo uspelo ... seveda ... hehehe


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje