299,6

No pa sem jo končno zagledala ... tisto težko pričakovno 2 na začetku številke ... sem ponosna na sebe, da mi je uspelo doseči tudi ta cilj ... hmmm in kaj je moj naslednji cilj ;o) ... ja to je številka 2 na sredini cifre ... hehhehe ... kako zabavno je loviti majhne nagrade in se vedno znova razveseliti doseženega tako majhnega cilja ... ampak ko bom na koncu seštela vse male cilje bom seštevek vseh malih radosti pomenil velik konec ... in zdaj vidim, da so ti mali cilji zelo pomembni pri vzdrževanju motivacije, ki je še prehitro zmanjka ... ;o)
Do danes sem izgubila skupaj skoraj 20 kg kar se mogoče nekomu zdi veliko, vendar, ko veš, da moraš izgubiti 60 kg to ni nekaj ... če pogledaš iz drugega zornega kota je pa to še 1/3 vsega kar moraš izgubit ... in če kg pretvoriš v drugo enoto je pa to 44 lbs ... to pa se že nekaj sliši ...
Ker sem prišla do stopnje zavedanja, da je zdaj čas, ki je namenjen meni in ne samo otrokom in družini sem naredila še nekaj ... vpisala sem se v slikarsko šolo, ki traja 4 leta ... včear sem bila prvič in bila sem navdušena ... spoznavaš nove ljudi z istimi interesi ... se z njimi družiš pa čeprav samo tri ure na teden ... naučiš se novih stvari o katerih si sanjal ves čas pa nekako nisi imel priložnosti in si se jjim odpovedoval na račun drugih obveznosti ... danes se mi ni treba več odpovedovat na svoj račun ... lahko si privoščim marsikaj za kar mi je dosedaj zmanjkovalo časa, denarja in volje ... vesela in radostna sem, ker lahko počnem tudi kaj drugega kot prihajam domov in pospravljam za ostalimi družinskimi člani in skrbim za njihovo blagostanje ...




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje