»Lahkih nog in drobnih korakov je svet veliko lepši«

Na potovanju, ki ga opravljam tokrat se prav prijetno in zabavno počutim …
 kot veste sem do danes stopila že kar nekaj maščobe …
 počutim se fajn … in vem, da je prav, da to počnem …
 in da je prav zdaj čas namenjen temu …
 Potovanje si predstavljam kot igrico v kateri lovim nagrade …
 kot majhen otrok se razveselim vsakega doseženega cilja …
 kako sem začela vse skupaj? …
 iz tiste dolge kače mojih zapisov, ki so potekali gor in dol se človek res težko znajde …
 še jaz ne najdem enega pravega štrika ;o) …
 Vse skupaj se je začelo, ko je grd dogodek presekal mojo otopelost in sem zadela ob velike čeri … posledice čutim še danes …
 bolečina v notranjosti peče in žge ampak jaz se ne dam … ne dovolim, da me zlomi …
 čeprav boli, čeprav solze same silijo v oči ne morem ničesar spremeniti …
 lahko samo dovolim, da me prihodnost za vso mojo preživeto bolečino nagradi, ko bo čas za to …
 saj nisem v celi zgodbi nikomur nič slabega storila … ampak boli pa vseeno …
 mogoče ravno iz tega razloga … toda kaj ko to ni v moji domeni …
 naredila sem toliko kot sem lahko … zdaj pa lahko samo čakam, da bolečina mine, da se rana zaraste in modrice izginejo …
 Prevečkrat sem se lotila diet, hoje v hrib pa sem vedno takoj obupala Zakaj?
 Zdaj sem našla skrivnostno formulo, ki mi je prej vedno položila poleno pod noge, da sem padla …
 Saj poznate tisto, ko se lotiš hujšanja in pred seboj vidiš ogromno gmoto sala, ki ga moraš čim prej spraviti iz poti, da boš zagledal sonce …
 In se zaženeš … in začneš kopati z vso ihto …
 In res uspeš v dveh dneh zmetati nekaj lopat …
ko pa se po tistih nekaj lopatah ozreš proti soncu …
vidiš, da je kup ravno tolikšen kot prej
 Rečeš si: »A ima to sploh smisel?«
 In se odpraviš pogledat kaj ima novega v hladilniku …
 Ja saj vem vsi smo isti … kup pa je vsak dan večji …
 Potem se začne v nas …
 »Le kako sem lahko dopustil-a, da se mi je to zgodilo?«
 »Pa se mi je zdelo, da sem debela, ko sem imela 110 kg …
Pa so se potem kilogrami nabirali in sem se sprijaznila in se nisem več obremenjevala, dokler nisem pristala na 150 kg in zadela ob čeri zaradi katerih sem skoraj umrla.«
 Danes sem tukaj … vsa potolčena ampak še vedno živa …
 Najboljše od vsega pa je, da sme dojela, da je čas, da zapustim tisti oblak brezskrbnosti in se lotim dela … Počasi …
 ker hitrost in zaletav spopad s kupom mi ni prinesel nič dobrega …
samo še več bolečine in več kilogramov …
 Danes počasi drsim po lestvi navzdol …
veliko počasneje kot se je to dogajalo v smeri navzgor …
ali pa tudi ne …
 Čas je zelo relativna zadeva …
mogoče se mi danes zdi, da sem hitro prilezla do 150 kg …
vendar, če pogledam iz drugega zornega pa se je to dogajalo celih skoraj 20 let …
 Danes pa bi rada shujšala v enem dnevu …
hmmmm? Ja to ne gre tako …
kako je čas relativen lahko navedem podatek, da sem stopila skoraj 15 kg v treh mesecih …
no ja to le ni tako slabo …
 Če uporabim preprosto matematično formulo …
 in če nadaljujem z istim tempom …
se na 90 kg lahko priguncam v cca 12ih mesecih …
 Kaj je 12 mesecev v primerjavi z 20 leti …
čas je res zelo relativna zadeva ;o) … odvisno kako ga gledaš in kako se z njim spopadeš …
 Torej jaz sem se ga tokrat lotila iz zgoraj opisanega zornega kota in se zaenkrat kar dobro razumeva … 
Potrpežljivost sem umirila. ..
saj so nas učili, da je potrpljenje božja mast …
 Kako pa sem rešila tisto zgodbo z ogromnim kupom, ki ga moram odmetat, da bo posijalo sonce?
 Tudi tu sem ugotovila, da s pretiravanjem ne pridem nikamor drugam kot samo na še višji klin lestve …
 In se odločila, da pot začnem lahkih nog in kratkih korakov …
 Lahkih nog – se ne obremenjujem v kolikem času naj stopim koliko …
 Majhnih korakov – zadam si cilj, ki ga vidim …
in je dovolj majhen, da mi je dosegljiv v času, ki vem, da me hujšanje drži … ;o)
 Saj filozofija le ni tako zakomplicirana zadeva le naštudirat jo moraš dobro in kot zlate niti vtkati v svoj vsakdan …
 Da si lažje predstavljate moje cilje …
 Ko sem začela in se postavila na tehtnico …
 je le ta hudobnica dala od sebe samo ERORR …
hm torej potrebujem cilj
 1. Izbrisati iz tehtnice ERORR – se pravi sem morala stopiti (z gotovostjo lahko rečem) najmanj 3 kg … cilj dosežen
 Se pravi je hudobnica še vedno kazala 150+ … naslednji cilj
 2. Iz tehtnice odstraniti tisto 5 na sredini in jo zamenjati z 4 … cilj dosežen
 Kako se spopasti z 10 kg, ki jih je potrebno stopiti, da na sredini zbrišeš 4 in jo zamenjaš z 3 in te ne mine potrpljenje …
zabavaš se naprej in iščeš nov način motivacije …
 Moram priznati, da sem se kar dobro držala in tudi ta cilj dosegla …
 Zdaj iščem nove veje po katerih bom 3 iz sredine spremenila v 2 …
dober način je, da me ne mine potrpljenje manjši cilj …
 Našla sem trik kako prelisičiti samo sebe in si zadati dosegljiv cilj ;o) …
 Kilograme sem enostavno spremenila v drugo težinsko enoto in že imam nov cilj …
 Trenutno se gibljem okoli 139 kg … to pomnei pretvorjeno v lbs 306,44 …
 že imam nov cilj, ki bo pomenil ogromen preskok …
 iz ameriške tehtnice bom izbrisala ogromno 3 iz prvega mesta …
 jeeeeeeeeeee …
kdo nebi bil navdušen nad tako drobnimi podrobnostmi kot mi jih poklanja življenje …
 Obožujem življenje in drobne radosti, ki si jih z vsako osvojitvijo še tako majhnega cilja poklonim …

 Zdaj razumete moje geslo »Lahkih nog in drobnih korakov je svet veliko lepši«

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje