Ko se telo navadi ...

Za menoj je zdaj že skoraj tri tedne ločevalne diete ... no ja ča sem poštena to zame ni DIETA kot je bilo to vsakič do zdaj ... to sem vzela kot svoj trenutni način prehranjevanja ... nse obremenjuje se s tem kaj bom jedla in kako grozno je ker bo naslednji obrok imel skoraj identični okus kot prejšnji ... nisem več obremenjena s tem ... o tem sploh ne razmišljam ... in moram priznati, da je to odličen način, ko odklopiš da je to nekaj kar MORAŠ ampak to sprejmeš kot nekaj kar je ODLIČNO zate in za tvoje počutje ... jeeeeeeeeeee ... v treh tednih sem oklestila kar nekaj kilogramov ... verjetno manj kot pri vseh prejšnjih dietah a kaj so mi pomagale, ko so mi diete prerasle moje živce in sem zašla zaradi prehude prisile na stara pota in se ponovno zredila ... tokrat se mi nikamor ne mudi ... tokrat sem sprejela vse skupaj tako kot sem že napisala ... kot darilo, ki se mi je zgodilo in je zelo dobro zame in za moje počutje ... počutim se izvrstno ... če me slučajno nekaj premami pri znam tudi pogoljufam ... ampak se kmalu zbudim in goljufija me ne prepriča ... telo se je že tako navadilo na nov red, da vsakič, ko preveč pogoljufam ... me takoj pošlje na wc ... kjer takoj sprazni črevo nesnage, ki sem jo vnesla vase kot neprimerno vrsto za tisti dan ... jeeeeeeeeeee ... ful sem vesela, ker mi na ta način telo sporoča, da me ima še vedno rado ... in četudi sem ga 15 let zanemarjala in vanj stresala kar mi je prekrižalo pot ... me je čakalo, da mi pomaga na tej poti do profila in počutja kot sem ga imela v svoji hnajboljših časih ...
Zdaj ko so moje misli bolj jasne in nisem več obremenjena s svojo težo kot sem bila prej ... lahko trezno premišljujem zakaj sem pristala tu kjer sem ... in moja opažanja so neverjetna ... šele danes sem zares dojela zakaj sem taka ... zakaj se mi je to zgodilo ... skratka vse to je bilo potrebno za mojo rast ... tako sem vesela, ker mi je z neba dano, da rastem ... da se razvijam na vseh koncih svojega življenja ... vedno me na kocu poti šaka prečudovit šopek sestavljen iz poljskega cvetja ... tako sem skromna ... ničesar velikega si ne želim ... in to tisti, k inam to poklanja to ve ... pravzaprav poklanjamo si sami ... ker si sami dovolimo oz se sami omejujemo ... največja zmaga pa nam je, ko znamo premagati same sebe ... takrat so vse rane od padcev zaceljene v trenutku in vse bolečine pozabljene ... obožujem življenje ... ;o)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje