Razočarana in vesela

Moja odisejada razočaranj se še kar nadaljuje ... nekako s tistim, ki so mi bilzu nikakor ne ujamemo v svoja jadra enakega vetra ... in potem čoln premetava in meče sem ter tja ... res me to neskončno mori in žalosti ... kot bi mi nekdo želel nekaj dopovedati pa si sploh ne dam ... tokrat sem osredotočena na cilj, ki sem si ga zadala ... ves čas se že trudim, da bi jadra dobila nov veter, ki bi mi nudil zavetje ... ampak le tega od nikoder ... pa saj bo ... upanje umre zadnje pravijo čeprav se jaz ne vdam in s svojo bikovsko glavo VERJAMEM in ne bom nehala verjet ... to me žene naprej ... moj pustolovski duh mi ne da miru in me vedno znova požene naprej kaj se skriva za naslednjim vogalom ... pa tale padajoči graf mi je tako neskončno všeč ... res komaj čakam, da bom šla lahko na laufanje in pomagala hrani topit maščobo ...

Vztrajaj tudi takrat, ko drugi ne vidijo smisla v tvojem delovanju!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tudi jaz se počutim kdaj za en drek

Čuden teden

Biggest loser tekmovanje